Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Nyelv

Hungarian hu
English en

Vásárlási feltételek

5. Rendelés menete

5.1 Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik az meglepetesem.hu webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

 

5.2 Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

 

5.3 Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

 

5.4 Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „tovább a pénztárba” ikonra kattint Felhasználó.

 

5.5 Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

 

5.5.1 Fizetési módok:

 

Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

 

Paypal fizetéssel: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, paypal fizetési móddal fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

 

Utánvtéllel: Felhasználónak decembert kivéve lehetősége van a rendelés összértékét utánvéttel móddal fizetni a Szolgáltató által igénybe futárszolgálat kiszállítást végző futárjának. Ebben az esetben készpénzzel fizethet.

 

 

Átutalás: Felhasználó a megrendelt termékek vagy az előleg ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 5 munkanapon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Csak magyar forint utalását fogadjuk el, más devizát nem.

 Banki utaláshoz adatok:

 

Név: Fadrusz Kincse Kft

Számlavezető bank: Cib Bank

Bankszámlaszám: 10700536-71107781-51100005

 

IBAN: HU57 10700536-71107781-51100005

SWIFT kód (BIC): CIBHHUHB

 

 

Offline fizetési lehetőség banki készpénz befizetéssel: Amennyiben nincs lehetőség online utalásos vagy bankkártyás befizetésre, úgy CIB bankfiókban készpénzben be tudja fizetni a vásárlás összegét. A rendelés végén a webshopon válassza ki a banki átutalást. A rendelés után számlát küldünk  e-mailben, mely tartalmazza a befizetéshez szükséges adatokat.
A befizetéshez szükséged lesz a befizetés kedvezményezettjének adataira és számlaszámára. Megjegyzés rovatba pedig a rendelésszámod írd be.
A befizetések feldolgozását munkanapokon naponta ellenőrizzük, és jóváírjuk ezeket. 

A megrendelésről a megadott e-mail címre bankkártás fizetés esetén e-számlát, utalás és utánvét esetén díjbekérőt küldünk, mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Utaláskor a közlemény rovatba kérjük, írja be a rendelésszámot. A befizetést követően megkezdjük a rendelés feldolgozását. Amennyiben a díjbekérő nem érkezik meg a rendelést követő 24 órán belül munkanapon , kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az  info@meglepetesem.hu e-mail címen.

 

 

 

5.5.2 Szállítási költség:

 

 

  1.  

Csomagjaink küldéséhez főként a GLS futárszolgálatot használjuk.

 

Esetenként más futárszolgálatot is igénybe veszünk (MPL, DPD, DHL, Fáma, CityExpress vagy Sprinter futárszolgálat). 

Házhozszállítási díj egész Magyarországon GLS, MPL, DPD, DHL, Fáma, CityExpress vagy Sprinter futárszolgálattal: 1490 Ft /csomag.

 

Virágküldés virágfutárral országosan 2990 Ft / csomag

A csomag állhat virágból, virágcsokorból ajándékcsomagból, ajándékkosárból és ezek kombinációjából is.

 

 

Csomagpontra szállítás:

 

Szállítás PickPackPontra Magyarországon belül: 1490 Ft /csomag

 

Szállítás GLS csomagpontra Magyarországon belül: 1490 Ft /csomag

 

Szállítás MPL PosaPontra Magyarországon belül: 1490 Ft /csomag

 

 Üzlethelyiséggel nem rendelkezünk, ezért, személyes átvételre nincs lehetőség.

 

Ingyenes szállítás 30.000 Ft feletti rendelésnélMagyarországon belül 1 szállítási címre.

 

Amennyiben 1 szállítási címre több ajándékcsomagot is rendelt, az 1 csomagnak számít.

 

Ha több szállítási címet ad meg, egy rendelésben, szállítási címenként számoljuk a szállítási díjat.

 

Utánvét: Utánvét díja 690 Ft.

 

Amennyiben utánvétes házhozszállítással a vásárló nem veszi át a csomagot, úgy a szolgáltató a kiküldött csomag szállítási díját kiszámlázza.

 

Amennyiben megrendeléskor téves szállítási címet adott meg és emiatt a futárszolgálat nem tudta kézbesíteni a csomagot, semmilyen felelőséget nem tudunk vállalni. Sem a csomag árát, sem a szállítási díjat nem áll módunkban megtéríteni. Kérjük fokozottan ügyeljen a helyes cím kitöltésére.

 

 

5.5.3 Külföldre szállítás:

 

 

Csak Európai Unión belüli címekre szállítunk ( és Nagy-Britanniába), alábbi országokba:

Szlovákia , Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország

Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária

Dánia, Franciaország, Olaszország, Nagy-Britannia, Írország

 

 

 

Kizárólag előre kifizetett csomagot adunk fel külföldre, utánvét nem lehetséges. Kétszeri sikertelen kézbesítési kísérlet esetén, pl. nem veszi át a címzett a csomagot, vagy rossz címet adtak meg, nem áll módunkban a szállítási díjat visszatéríteni.

 

Szállítási idő külföldre, rendelés leadást követően általában 3-5 munkanap, maximum 14 munkanap.

 

 

Alább tájékozódhat a külföldi csomagküldemények szállítási költségeiről. Az árak 1 címre feladott csomagra érvényesek. Több cím esetén minden egyes cím új tétel.

 

 GLS futárszolgálat árai:

 

 

A szállítási díjat a rendszer országonként a kosárban lévő termékek súlya alapján automatikusan kiszámolja.

 

 

Zónák Országok szerint.  Általános szállítási idő zárójelben (munkanap).

 

1.Szlovákia (2), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (3)

2.Lengyelország, Németország (3), Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária (3 

3.Dánia, Franciaország, Olaszország (3), Nagy-Britannia (4), Írország (5)

 

Súly (kg)

  1. Zóna
  1. Zóna
  1. Zóna

0.1-5 kg

5490 Ft

7990 Ft

10490 Ft

5.1-15 kg

6490 Ft

8990 Ft

11490Ft


Egy ajándékcsomag súlya általában 1-5 kg. Egy csomagküldő kartondobozba maximum 15 kg-ot teszünk. Ha a rendszer 15 kg-nál nagyobb súlyt érzékel, nem tudja rendelését leadni külföldre, ebben az esetben 2 külön rendelést kell leadni.
 

 

 

A zöld színnel jelölt országokba kézbesítjük ajándékcsomagjainkat.

 

Futárszolgálat:

 

Elsődleges partnerünk a GLS futárszolgálat

 

GLS Futárszolgálat neve: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-  Logisztikai Kft.

GLS Futárszolgálat székhelye: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

GLS Futárszolgálat telefonszáma:  +36-29/88 66 70

GLS Futárszolgálat e-mail címe: info@gls-hungary.com

GLS Futárszolgálat Általános üzleti feltételek:  Link

 

 

 

Sprinter (PickPackPont)

 

Sprinter Futárszolgálat neve:  SPRINTER Futárszolgálat Korlátolt Felelősségű Társaság

Sprinter  Futárszolgálat székhelye:  1097 Budapest, Táblás utca 39.

Sprinter  Futárszolgálat telefonszáma:   0618812615

Sprinter  Futárszolgálat e-mail címe: pickpackpont@sprinter.hu

Sprinter  Futárszolgálat ÁSZF:  Link

 

  

MPL

 

Futárszolgálat neve: Magyar Posta Zrt.

Futárszolgálat székhelye:  1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Futárszolgálat telefonszáma:   06-1-767-8282

Futárszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@posta.hu

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 

 

 

DHL

 

Futárszolgálat neve: DHL Globál Szállítmányozási Kft.

Futárszolgálat székhelye:  1185 Budapest, BUD Nemzetközi Repülőtér repülőtér DHL épület(264). ép.

Futárszolgálat telefonszáma: +361 245 4545

Futárszolgálat e-mail címe: Link

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 

 

DPD

 

Futárszolgálat neve: DPD Hungária Kft.

Futárszolgálat székhelye: 1134 Bp. Váci út 33. 2.em

Futárszolgálat telefonszáma: 361 5016200

Futárszolgálat e-mail címe: dpd@dpd.hu

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 

 

FÁMA

 

Futárszolgálat neve: Fáma First Kft.

Futárszolgálat székhelye: 1194 Bp. Viola utca 38

Futárszolgálat telefonszáma: +3620/3473107

Futárszolgálat e-mail címe: info@famafutar.hu

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 

 

CityExpress

 

Futárszolgálat neve: CityExpress Futárszolgálat 1, Pintér Zoltán EV. 2, Sohajda Zoltán EV

Futárszolgálat székhelye: 1, 2030 Érd Tokaji u.6. 2, 2030 Érd Nádas u.1.

Futárszolgálat telefonszáma: +36307271015

Futárszolgálat e-mail címe: info@cityexpress.hu

Futárszolgálat ÁSZF: Link

 5.6 Általános szállítási idő Magyarországon belül:

 

Munkanapokon 10:00-kor végezzük a rendelések összesítését majd feladását a futárcégeknek. 10:00 után leadott rendelését már csak következő munkanapon készítjük el és adjuk át a futárszolgálatnak.

 

1-10 db ajándékcsomag rendelése esetén:

 

A szállítási idő Magyarországon belül általában 1-2 munkanap, maximum 5 munkanap.

 

10-30 db ajándékcsomag rendelése esetén: 2-5 munkanap, maximum 7 munkanap.

 

30-50 db ajándékcsomag rendelése esetén: 3-6 munkanap, maximum 9 munkanap.

 

50-100 db ajándékcsomag rendelése esetén: 3-7 munkanap, maximum 14 munkanap.

 

100 db ajándékcsomag felett kérem érdeklődjön telefonon, vagy e-mailben.

 

Amennyiben egyedi igényei vannak pl. saját termékeket szeretne az ajándékcsomagokba kérni vagy logózást, gravírozást kér úgy rajtunk kívülálló okok miatt az ajándékcsomagok elkészítése és szállítása akár több hetet is igénybe vehet. Megrendeléskor kérem érdeklődjön.

5.      

 

Amennyiben a szállítás határidejét nem tudjuk tartani, arról értesítést küldünk.

 

 

Szállítási idő más Európai Uniós országba:

 

A szállítási határidő 1 csomagnál általában 3-5 munkanap, maximum 14 nap. Amennyiben a szállítás határidejét nem tudjuk tartani, arról értesítést küldünk.

 

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

 

5.7 Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

 

5.8 A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

5.9 Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

 

5.10 Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

5.11 Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

 

5.12 Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

5.13 Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

 

6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 

6.1 A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

 

6.2 Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 5 munkanapon belül.

 

6.3 Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

 

6.4 Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

 

6.5 Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

 

6.6 A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

 

6.7 A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

6.8 Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

 

7 Elállás joga

 

7.1 Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

 

7.2 A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.

 

7.3 Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

 

7.4 Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

 

7.5 A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

 

7.6 Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

 

7.7 Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

 

7.8 A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

 

a. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

 

b. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

 

c. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

 

d. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

 

e. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

 

f. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

 

g. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

 

h. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

 

i. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

 

j. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

 

k. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

 

l. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 

7.9 Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

 

7.10 A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

7.11 Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

 

7.12 Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

 

7.13 Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

 

7.14 A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

 

7.15 A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

 

7.16 A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

7.17 Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

 

7.18 A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

7.19 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

 

7.20 Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

 

7.21 Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

 

7.22 Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.

 

7.23 Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

 

7.24 Elállási jog gyakorlásának a menete:

 

7.24.1Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

 

7.24.2 Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

 

7.24.3 A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

 

7.24.4 A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

7.24.5 Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

 

Keresés